Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web
Novinky
Novinky...
(Novinky jsou psány metodou: nejstarší novinky na konci této stránky a nejnovější na začátku.)

 

Hry na Playstation a Playstation 2 zdarma ke stažení  zde v sekci ↑ Downloadů ↑ !

Existují skupiny českých příznivců, kteří překládají neoficiálně playstationovské hry do češtiny! 

Překlady jedné takové videohry může trvat dokonce několik let (!) např. Final Fantasy XI, Parasite Eve, Xenogears... Potřebujete k tomu buď počítač nebo Playstation s čipem pro čtení vypálených disků. Do PSX originálky češtinu těžko dostanete.

 

 

24.8.2011

Metal Gear Solid: Graphic Novel

Užasné převedení Snakeova životního příběhu do podoby komiksu pro Playstation do kapsy. První digitální komiks na PSP,

samozřejmě i s hudbou, prorazil do světa výborně! Dozvíte se o něm modálně úplně všechno.

 

↓Umíte aspoň trochu japonskou kanu (hiraganu a katakanu celkově jen řada desítek + z nich některé s nigori a marunigori...)

nebo k tomu už znáte dokonce i znaky kandži převzaté z čínštiny (kolem 2000 základních kandži)?→

 

 

22.1.2011

Metal Gear Solid se dočká trojice předělávek klasiky do HD na PS3 

Podle britského vydání oficiálního PS 3 magazínu chystá Konami HD kolekci prvních tří Metal Gear Solid her. Pro majitele většiny PS3 bez zpětné kompatibility s PS2 to bude vítaná možnost zahrát si klasiku. 

HD kolekce pro PlayStation 3 zažívají boom po tom, co se dostavil úspěch God of War Collection, který přivedl zpět k životu první dvě Kratova olympská dobrodružství. 

Skupinku HD kolekcí nedávno rozšířil i ne zrovna přesvědčivý Prince of Persia a skvělá Sly Trilogy. Podle informací britského PlayStation 3 magazínu se k nim brzy přidá i Metal Gear Solid, konkrétně první 3 díly. Jedná se prozatím o nepotvrzenou informaci, která údajně pochází z důvěryhodných zdrojů uvnitř Konami.

Zatímco u Sons of Liberty a Snake Eater zřejmě projdou PS2 verze podobným procesem, jaký jsme mohli vidět u God of War, záhadou je u první díl. Ten totiž existuje ve dvou verzích, originálu z PSX a remaku Twin Snakes z Gamecube. Originál je navíc už delší dobu dostupný na PlayStation Store a úprava do vysokého rozlišení by asi hře z PSX příliš nepomohla, ale nechme se překvapit (^_^) Je tak možné, že se na PlayStationu konečně dočkáme Twin Snakes.

 

Obrovské nevýhody mobilního operačního systému Windows Phone 7 

Pokud byste rádi velmi výkonný mobilní telefon s OS Windows phone 7, tak si to raději pečlivě promyslete. Tento operační systém trpí tak velkými neduhy, že si nepř. nemůžete nastavit ani své vlastní vyzvánění nebo zcela chybí funkce kopírovat/vložit, což je více než zarážející! To se týká všech telefonů s tímto podivným operačním systémem. konkrétně jde o modely Samsung Omnia 7, LG Optimus 7Q, LG Optimus 7, HTC 7 Trophy, HTC HD 7, HTC 7 Mozart, Dell Venue Pro. Další určitě přibudou.

Výpis všech (ošklivých) nevýhod Windows Phone 7: 

Mnohem menší možnosti nastavení veškerých funkcí než u starších 6.5

Nejde nastavit vlastní vyzvánění!

K některým funkcím potřebujete Windows Live ID

Po přihlášení k Facebooku začne automatická synchronizace s kontakty; do telefonu se také nahrají fotky všech vašich přátel, což může trvat velmi dlouho

Nepodporuje paměťové karty!

Telefon se v PC neukáže jako flash disk!

Bez zvláštního softwaru si nenahrajete hudbu, nestáhnete fotky!

Omezené bluetooth

Panel kalendáře na pohotovostním displayi ukazuje pouze nejbližší událost

Vyhledávání na Marketplace funguje napříč kategoriemi

Systém nenabízí žádné vyhledávání!

Chybí čeština, tzn. neexistuje česká klávesnice!

Špatný multitasking

Chybí funkce kopírovat/vložit!

Srovnání vlastností těchto vychytralých telefonů studujte tu: MobilMania srovnání

 

 

Český film Metal Gear Solid: Outer Heaven je volně ke zhlédnutí na youtube

V HD kvalitě i s českými titulky! Koukejte zde

  

 

 

1.6.2009

Náhled do herní minulosti

Jedním z rozšířených a oblíbených názorů je, že hry kdysi bývaly lepší než dnes. Pochopitelně z hlediska esenciálního prvku - hratelnosti. Je to hodně odvážné tvrzení a dle mého veskrze mylné. Stojí za ním především skupina zkušenějších a odrostlejších hráčů, která je hrami - a to celkem logicky - přejedena. Na pomyslném herním stole totiž už ochutnala téměř všechno, co bylo k mání. Navíc nelze nevidět, že glorifikace starých a řekněme již klasických hitů je způsobena především lehce zavádějícími vzpomínkami. Většinou však stačí zvednout oponu a zkusit si daný titul zahrát s odstupem roků znovu, abychom rychle prozřeli. Ano, některé z těchto her byly ve své době skutečně skvělé, pár z nich dokonce silně nadčasových (namátkou třebas FalloutDeus Ex).   Pohříchu většina z nich by dnes nemohla obstát, a to dokonce ani v případě, pokud by nabídla srovnatelnou grafiku se současným high definition trendem. Hry dneška jsou prostě mnohem komplexnější! Nemusí jít nutně o herní mechanismy, ale o celkovou propracovanost 3D herního světa, který jenom v onom "účelovém grafickém pozlátku" nabízí řadu dříve neviděných prvků. Prvků přispívajících například k lepší atmosféře či uvěřitelnějšímu prožitku z hraní. Ano, i taková obyčejná střílečka díky spoustě vizuálních efektů, díky realistickému prostředí a fyzice či rozpohybování postav na scéně ukazuje, že vývoj se navzdory kritice ubírá vpřed. Abychom si rozuměli, tohle kladné hodnocení rozhodně nelze aplikovat na celý herní průmysl. Stejně jako dříve se ročně dostane na trh jen velice málo skutečně špičkových herních produktů. Nicméně narozdíl od dávné herní minulosti je jich v konečném počítání přeci jenom více. Nyní si dovolím znovu vrátit k onomu protežování herní minulosti a termínu "zavádějící vzpomínky". Na vině je naše paměť, která ráda a často obrušuje ostré hrany a zanechává tak po čase v naší mysli výrazně příjemnější obraz dřívější skutečnosti. Je to trochu jako příběh o staré paní, která se na sklonku svého života, jehož větší část prožila ve velkém městě, rozhodla vrátit do rodné vísky. Do míst, kde jako malá vyrůstala. Jenomže po tomhle návratu přišlo vystřízlivění a ošklivé zklamání. Udělala by lépe, kdyby svou rodnou hroudu zanechala pouze v příjemných vzpomínkách - konfrontace s realitou, již následně charakterizovala jako "hrozná díra", ji značně roztrpčila. A právě takhle nějak to funguje i s hrami. Nostalgie vede k poněkud zkresleným závěrům. Přitom mnohdy nemusí být pohled do minulosti zase až tak vzdálený… Jsem velký příznivec série Metal Gear Solid. Prostě se tahle herní řada v mnoha ohledech trefila do mého herního vkusu a apetitu. Třetí díl na PS2 jsem považoval za jeden z nejlepších produktů minulé generace konzolí. Jenom pro lepší ozřejmení, nemluvím o počinu Snake Eater s naprosto příšernou kamerou, ale o v mnoha ohledech razantně vylepšeném Subsistence. Podobné nadšení jsem pak prožíval při hraní aktuálního hitu s názvem Metal Gear Solid 4pro PS3. Ovšem když jsem se chtěl vrátit o pár let zpátky a po dohrání MGS4 vyzkoušet třetí díl, přišlo nečekané rozčarování. Hrome, proč má trojka oproti "vymazlené" čtyřce tak neuvěřitelně komplikované ovládání? Proč je hlavní hrdina tak toporný? Proč, proč, proč… protože čas se nedá zastavit a stejně jako my i hry samotné stárnou. A co bylo dříve považováno za špičku, v porovnání se špičkou dnešních dnů zhusta neobstojí. Zkrátka jde o jakýsi syndrom růžových brýlí, které mnohdy stačí sundat (rozuměj, hru si znovu zahrát), aby bylo jasné, že najednou má starý herní kus, námi tolik protežovaný a vychvalovaný, spoustu kvalitativních nedostatků, co jej následně devalvují a při přímém porovnání se současností odsouvají na vedlejší kolej. A čím dále sáhneme do minulosti, tím méně najdeme her, které by po stránce hratelnosti obstály proti nejlepším produktům dnešních dnů, měsíců či roků. Ano, také mám ve své sbírce stále ještě několik titulů, které ve svém žánru nemají konkurenci a při vědomí, jakým směrem se herní trh dnes vyvíjí, se patrně ani žádné další konkurence nemusí "bát", protože se zkrátka už asi nedostaví. Za všechny tu zmíním alespoň SRPG Final Fantasy Tactics pro PSX. Ale to je přece jen na trochu jiné povídání. A když už jsem v samotném závěru při tomhle vzpomínání, jaké jsou podle vašeho mínění hry, které ve své době bylo možné označit za revoluční či nadčasové? A jak daleko sahá vaše vzpomínka na herní hit, který byste si s chutí zahráli i dnes?

 

 

25.3.2009

Oni jsou na mistra Kojimu drzí!

Redaktoři serveru IGN jsou ohromní drzouni. Takoví drzouni, že když si sednou do křesla naproti Hideo Kojimovi během akce Game Developers Conference v San Francisku, tak se ho okamžitě zeptají, jestli náhodou nechystá teď hned nějakou hru. Kojima je ale sympaťák a tak jim zdvořile odpoví na otázku "Na jakém dalším projektu byste chtěl pracovat?" naprosto jednoduše. Ačkoliv neřekl žádná konkrétní jména, žánry nebo další detaily, Kojima prohlásil, že práce už dávno započaly a že "oficiální oznámení nové hry bude provedeno na letošní E3."Více bychom se měli dozvědět v připravovaném rozhovoru, který by se na IGN měl objevit někdy v průběhu večera, ovšem jméno titulu se zcela určitě nedozvíme. Co myslíte, že velký malý Hideo kutí? Že by pokračování série Metal Gear Solid? Nové Policenauts? Nebo spíš něco úplně jiného? Zkuste si tipnout a držet palce až do červnové E3.   

 

 

Kojimova patnáctka: filmy, co utvářely Metal Gear

Hideo Kojima se nikdy netajil svými filmovými ambicemi, které se ve hrách projevovaly napodobováním či přebíráním konkrétních motivů a scén. Platí to zejména o sérii Metal Gear, která svým posledním dílem Metal Gear 4 přiblížila filmovému médiu možná o trochu víc, než by bývalo bylo zdrávo. Každopádně, protože Kojima silnou inspiraci filmy přiznává, nedělalo mu žádné problémy spojit se s japonským řetězcem Tsutaya, který se (krom jiného) specializuje na zápůjčky filmů, a v rámci specifické kampaně sestavil řadu 15 filmů, které jej při tvorbě Metal Gear her ovlivnily nejvíce. V zásadě jde tedy o obyčejnou promo kampaň využívající populární osobnosti. V tomto případě je však nevyžádaným vedlejším efektem informace, která je užitečná a zajímavá pro všechny fandy MG série, potažmo samotného tvůrce. Jaké filmy tedy Kojima při tvorbě MG her inspirovaly a jak?

The Guns of Navarone (Děla z Navarone - 1961)
Válečný film s Gregory Peckem a Anthony Quinnem posloužil jako dodavatel základního konceptu – infiltrace nepřátelské základny či území.

The Great Escape (Velký útěk - 1963)
Klasikou se Stevem McQueenem se Kojima inspiroval při navrhování blíže neupřesněných herních prvků. Že by scéna s motorkou v MGS3?

Goldfinger (Goldfinger - 1964)
Obecně se dá říci, že bondovky ovlivnily Kojimu při tvorbě MG her zdaleka nejvíce. Tato konkrétní je prý ze všech nejlepší, hlavně kvůli Connerymu.

2001: A Space Odyssey  (2001: Vesmírná odysea - 1968)
Z Kubrikova veledíla vyzobnul Kojima jména hlavních protagonistů David (Snake) a HAL (Otacon).

Planet of the Apes (Planeta opic - 1968)
Prý mu tento film dodal kuráž k tomu, aby do hry vložil protiválečný vzkaz.

The Deer Hunter  (Lovec jelenů - 1978)
Za Snakeův šátek na hlavě nemůže Rambo, ale hlavní postava tohoto filmu.

Dawn of the Dead  (Úsvit mrtvých - 1978)
Zřejmě při sledování Romerova zombie masakru Kojimu napadlo, že by hratelnost MG her mohla být založena na konceptu hry na schovávanou.

 

Full Metal Jacket (Olověná vesta - 1987)
A opět Kubrick. Sniperská scéna právě v tomto snímku prý dala podnět ke zrodu postavy Sniper Wolf v MGS1.

Predator (Predátor  - 1987)
Kamufláž, kterou je možné aktivně využívat v MGS3 a MGS4 si Kojima namyslel na podnět této Schwarzeneggeroviny.

Die Hard (Smrtonosná past - 1988)
Těžko říci jak, ale tento film prý poskytl Kojimovu týmu a jemu samému jakousi nápovědu v těžké chvíli, kdy přemýšleli o tom, jak 2D MG hratelnost převést do 3D prostoru.

Heat (Nelítostný souboj - 1995)
Na popud tohoto filmu se prý Kojima rozhodl, že přestřelky v MG hrách budou spíše realistické než hollywoodsky bombastické a nakašírované.

Black Hawk Down (Černý jestřáb sestřelen - 2001)
Úvodní scéna MGS4, která se odehrávala někde na středním východě, napodobila atmosférou, barevnou paletou a nasvícením právě tento film.

Children of Men (Potomci lidí - 2006)
Dlouhé záběry bez střihu z toho filmu nakoply pana K k rozhodnutí, že kamera v MGS4 animačkách bude jednak mírně dokumentární a dále bude navozovat pocit, že je vše natáčeno v ruce bez stojanu.

Bourne série
Podle Kojimy změnila tato série navždy tvář akčních a špiónských filmů, které poté následovaly. A zjevně tyto filmy ovlivnily i MGS hry.

Casino Royale (Casino Royale - 2006)
Tady babo raď, když si neví rady ani sám Kojima. Neuvedl, jak konkrétně jej tento film inspiroval ve vztahu k MGS hrám. Prý jej však úvodní titulky filmu donutily zamyslet se zpětně nad MGS3 trailery a zjevně se to nějak promítlo i na MGS4. Ale možná se mu ten film prostě jen líbil, a protože 15 je lepší než 14, tak jej uvedl, aby byl seznam doporučených filmů úplný.

23.12.2008

Do Tom Clancy's HAWX integrovány satelitní snímky

Zde je oficiální server i s akční HD videoukázkou:

  

Vývojový tým HAWX úzce spolupracuje s odborníky GeoEye na integrování realistických (HD) satelitních snímků pro umístění do hry, včetně Rio de Janeira,

Cape Canaveralu a Středního východu. GeoEye vytváří třídimenzionální realistické prostředí, které bude poskytovat hráčům-pilotům neomezené dogfighting zkušenosti.

 

 

13.12.2008

První patch pro GTA IV je venku, zkuste ho

 

Pokud se chcete zúčastnit Rockstarem připraveného multiplayerového víkendu nebo si chcete prostě zahrát svou (těžce) zaplacenou hru, tak můžete stahovat první patch pro PC verzi GTA IV. Stoprocentní účinek samozřejmě není zaručen, takže nebude od věci, když se následně pochlubíte s tím, jestli patch něco změnil, nebo jestli byl úplně na nic. Pokud si nevelký patch nechcete stahovat a instalovat manuálně, můžete využít autodownloadu, který se spustí sám hned poté, co spustíte hru a nalogujete se do Games for Windows. Pokud máte Steam verzi, je to podobné.

Patch neosahuje žádné readme, takže nezbývá než předpokládat, že přináší opravy předestřené v průběhu tohoto týdne. Konkrétně to jsou: četné úpravy video editoru (chytřejší pojmenovávání, vylepšená kvalita renderingu), oprava týkající se bowling minihry, oprava problému se stíny při hraní s grafickou kartou ATI 1900, celkově lepší zacházení s pamětí, grafická vylepšení partiklového systému a zrcadel, nastavení postav v multiplayeru bude zachováno i do příštích her, vylepšená podpora DirectInput ovladačů a řešení problému s během hry, který byl způsoben softwarem pro zprávu napájení (ten nezaregistroval, že hra běží a držel výkon CPU na nižší frekvenci). Opraveny by snad měly být i problémy s Rockstar Social Clubem, ale těžko říci.

Procházení fór od hráčů, kteří už patch nainstalovali nepřineslo nijak zvlášť pozitivní výsledky. Změny u těch, kterým hra doposud neběžela, nebo jela mizerně, nejsou nijak oslnivé. Našlo se i pár nešťastníků, kterým doposud fungující hra po aplikaci patche začala hodně haprovat. Možná by to chtělo ještě jeden patch….a možná i dva až tři (^;^)

29.10.2008 16:00

Hideo Kojima má v plánu nové tituly

Nebojte se děti, Hideo Kojima není na zaslouženém odpočinku po grandiózním finále letité série Metal Gear Solid. Minimálně nyní už ne, protože se mu v hlavě honí myšlenky nad nějakým novým titulem. V posledním čísle časopisu Famitsu se producent firmy Konami zmínil o tom, že dokonce už začal pracovat na nové hře, která bude bohužel oznámena až příští rok. Kojima sedí v současnosti na třech židlích. Vyrábí hry, kontroluje hry, které dělají jeho poskoci a spravuje svou společnost. V tomhle případě se určitě bude jednat o jeho vlastní hru, takže žádná supervize nad projektem někoho jiného. Vydání samotného titulu by prý nemělo být v tak vzdálených hvězdách. Kojima dále Famitsu řekl, že pracuje i na velké spoustě dalších her, ovšem tahle je pro něj nyní prioritou.

 

20.7.2008 15:00
Medál for Metál

Hideo Kojima začal svoji úvahu na téma budoucnosti série Metal Gear Solid tím, že chystaný čtvrtý díl nemusí být nutně dílem posledním. „Skutečně nechci tvrdit, že tohle je poslední díl, nebo že tímhle chceme zabalit sérii, ale pokud bych tohle neřekl, lidé by mě i tak přinutili vytvořit další díl MGS,“ řekl Kojima a pokračoval: „Takže když řeknu, ‚Chcípní, Snaku,‘ čímž hra skončí, můžu začít dělat něco jiného. Jenže, tohle je pořád jenom hra a i když Snake zemře, celé to může pokračovat.“ A třeba na PSP, kam se už MGS podíval. Pravda je sice taková, že PSP verze hry zaujala především mladší hráče, to ale nemá nic společného s její kvalitou. Navíc, Kojima se o cílovou věkovou skupinu 13–15 poměrně zajímá a stále ji bere jako výzvu.
Ať tak nebo tak, tam někde vzadu platí to, že by se Kojima stejně chtěl věnovat něčemu novému. Přemýšlí např. o pokračování hry ZOE nebo remake Snatchera.

 



4.6.2008 18:00
Konami store už nemá PS3 edici s MGS4 na skladě
Metal Gear Solid 4 bude rozhodně bomba, to se ví dávno dopředu. Důkazem o tom může být zpráva, která přilétla z Japonska. Tam totiž obchod na internetové stránce Konamistyle, který nabízí nejrůznější serepetičky s brandem Konami po několika dnech kompletně vyprodal Playstation 3 v ocelovém designu Metal Gear Solid 4 (40 GB konzole, "ocelový" Sixaxis, MGS 4 v předobjednávce) za 51.800 jenů (v přepočtu nějakých 517 amerických dolarů).

 


Pokud jste si na to brousili peněženky, tak nemusíte smutnit - Konami se chystá uvést na trh dodatečné kousky této edice PS3 a pokud by se na vás přeci jen nedostalo, můžete si koupit nabíječku pro DualShock 3 ve "steel" variantě, o kterou prý zatím není moc velký zájem.


3.6.2008 19:30
MGS4 se nevejde na Blu-ray disk!


To, že poslední díl série Metal Gear Solid bude pořádný macek co se objemu dat týče, je všem jasné. Už jen kvůli délce a promyšlenosti příběhu, kterým je série pověstná. I tak je ale překvapivá zpráva od samotného Hideo Kojimy, který prohlásil, že hra musela být lehce sestříhána, aby se vůbec vešla na Blu-ray. To by znamenalo, že finální, nesestříhaná verze musela mít přes 50 GB. To na jednu stranu může mrzet majitele Xboxu 360, kteří by museli přežít hru na pěti dvouvrstvých DVD (my bysme to zkousli velice rádi). Na druhou stranu by to také mohlo (a pravděpodobně bude) znamenat pro majitele PS3 dlouhé čekání u televize, než se všechny data nainstalují. Už si začínáte čistit svůj harddisk pro poslední příchod Solid Snakea?
 


20:00 2.6.2008
MGS4 vyjde oficiálně 12. června

Sony má v datech vydání svých největších pecek pro PS3 trochu nepořádek, ale hlavní je, že samotní tvůrci to nejspíš vědí moc dobře. Konami aktuálně dávají celému světu na vědomí, že jedna z nejočekávanějších her pro PlayStation 3, jejich Metal Gear Solid 4, vyjde 12. června. Což tak nějak potvrzuje předchozí slova Sony o vydání "koncem druhého čtvrtletí 2008". Konami zároveň potvrdila, že pokud si hru od dubna předobjednáte, získáte bonusy v podobě Metal Gear Saga 2.0 a kód pro vstup do bety Metal Gear Online.

↓ To je klacek! ↓

 



10.5.2008
Americké bundly nechce Sony
vydat v Evropě
Evropská pobočka firmy Sony neplánuje vydání ani jednoho z očekávaných amerických bundlů, alespoň zatím. To nás může jen a jen mrzet, protože ony bundly vypadají opravdu úžasně. První je 80GB PS3 s DualShockem 3 a hrou Metal Gear Solid 4, který bude dostupný na konci druhé čtvrtletí tohoto roku a bude stát 499 dolarů. Bundle pro PSP vypadá ještě atraktivněji. Kromě nového, temně rudého PSP v krabici za 199 $ nalezneme ještě hru God of War: Chains of Olympus, obrázek boha Kratose, film Superbad a voucher do PC Store ke stáhnutí hry Syphon Filter: Combat Ops. Na samotnou hru God of War: Chains of Olympus si tak jako tak budeme muset počkat, protože ačkoliv v USA vyjde už čtvrtého března, tak u nás až někdy kolem dvacátého osmého března. S bundlem MGS4 souvisí i zajímavá informace, že v USA se zvedá zájem o PS3 s 80GB harddiskem a šéf americké pobočky Sony Jack Tretton k tomu řekl, že právě onen bundle je ideální cestou jak nabídnout zákazníkům atraktivní zboží za dobrou cenu.
 
 A ještě jedna špatná zpráva pro Evropu. Sony America totiž potvrdila, že kdo si před-objedná MGS4, bude mít zajištěnou účast v multiplayerovém betatestu Metal Gear Solid Online v 2. polovině dubna.


12.4.2008
Demo MGS 4? Zapomeňte na něj!

Pokud jste se začali těšit, že si příští měsíc vyzkoušíte alespoň kousíček z připravovaného MGS4: Guns of Patriots, máte smůlu. Asistent produkce v Kojima Productions, Ryan Payton řekl v posledním vydání webcastu, že "ani náhodou se to nechystáme udělat." Vypadá to tedy, že ona zpráva ze začátku týdne, která hovořila o demoverzi, vydané v průběhu února na PS Network byla buď kachna, nebo se bude jednat opravdu o videozáznam průchodu onou pasáží. Škoda, Solid Snake se před námi bude ještě nějakou dobu skrývat.

Jste hodně naštvaní neustálýmy odklady MGS 4? ↓ Tak se podívejte níže, že nejste sami, kdo je naštvaný. ↓
 


9:30     20.3.2008
V základní hře MGS4 bude i Metal Gear Online
Mám pro fanoušky této hry jednu skvělou zprávu. Součástí základního balení čtvrtého dílu bude i Starter Pack (který se bude snažit nalákat lidi na plnou verzi) hry Metal Gear Solid Online. Zatím nebylo potvrzeno jaké módy a mapy budou k dispozici v tomto Starter Packu, ale zástupci Konami na výstavě CES 2008 potvrdili, že budou přítomny všechny prvky k tomu, abyste se u hry dostatečně pobavili. Dá se rovněž očekávat, že dodatečný obsah bude k dispozici v rámci dodatkových balíčku na Playstation Store. Otázkou také zůstává to, zda se Metal Gear Solid Online vůbec dostane do obchodů, anebo bude přítomna pouze prostřednictvím stažení na Playstation Store, popřípadě právě u MGS 4.

Budou se prý odpalovat i vojáci! (^,^)
 


15:00   4.3.2008
Jarní prázdniny
Nevím jak vy, ale já si momentálně užívám jednotýdenní jarní prázdniny. Doba ideální na  přečtení celých tří čísel časopisu LEVEL. (Zatím mám přečtený jen jeden).
Venku je jak vidno nudné a velmi rychlé počasí. Jakoby teď, těsně před jarem, chtělo stihnou to, co nestihlo za letošní zimu, tak nevidím jinou volbu než být doma v teple. Být sám doma je však nuda také. Taková nuda, že snad ani hrát GTA na PC nepomůže. Radši si zahraju na Playstationu. Respektive na počítači s PSX emulátorem. :o) No jistě, kam to zařadit? Hraní Playstationu na počítači...  Nezbývá než souhlasit s matkou, která říká abych už vypnul PC bez ohledu na to, že hraju na emulátoru
Playstation. Takže kdo z vás hraje emulátory, hraje také na PC. Alespoň podle mé matky. No nic. Zábavě se meze nekladou, když máte doma tolik her a všeho, že kdybyste se to všechno pokusili naskládat na jeden stůl tak, aby se všechna CD, DVD, BD, (HD-DVD nekupovat - ruší se! zde je důkaz) nesesypaly jako domeček z karet, tak jste machři!

Ostatně, zde na obrázku je jeden z extrémních způsobů jak zahnat extrémní nudu. Jak to funguje, je na první a zároveň poslední pohled jasné. :o) Je to ale jen vtip! Ať vás ani nenapadne byť jen vzít něco podobného do ruky! Ještě by jste si vystřelili mozkové centrum nebo přinejlepším trefili člověka za vámi.

Konec srandy! Je čas na vážné věci a jednou z nich je například takový Metal Gear Solid 4. Kupříkladu 3. trailer a 5. trailer. Ehm,
ptáte se kam se poděl 4., že?
No ten už jsem vám přece odkazoval o pár novinek níže. To platí pro ty zapomětlivé nebo pro ty, co jsou zde noví.
Asi se ale hlavně ptáte, kde jsou vůbec odkazy?!
Omluvte je, ne mě! nemůžu přidat odkazy, poněvadž vypadl server. Musíte pár dní čekat na pár
(hodně) měsíců staré videoukázky. Hanba viďte? (-,-)

Vše už je spraveno, můžete stahovat (sosat)!


11:00   1.3.2008
MGS 4 Blízko dokončení

 
Čtvrtý díl série Metal Gear Solid je před dokončením a podle Hideo Kojimy bude tentokrát rozhodně dodrženo předpokládané datum vydání v druhém kvartálu roku 2008. (To už jsme myslím jednou slyšeli, ne?) Alespoň to bylo řečeno v posledním vydání produkčního podcastu Ryanem Paytonem z Kojima Productions, že MGS4 je v závěrečné fázi vývoje. Ačkoliv můžeme očekávat, že do hry přibudou na poslední chvíli ještě nějaké věci a proběhnou minoritní úpravy, většina prací už je hotova a hra vstupuje do fáze betatestování. Dle interních informací je nyní dokonce možné hru projít od začátku do konce. Payton dále dodává: "Pan Kojima má nejvyšší zájem na tom, aby hra vyšla včas, protože opravdu nemá rád, když zklame své fanoušky a já vím, že to nesl opravdu těžce, když byl nucen posunout datum vydání z konce roku 2007 na druhé čtvrtletí roku 2008." Co rozhodně potěší i našince v Evropě je to, že PAL verze vyjde ve stejný den (nebo maximálně s jednodenní či dvoudenní odchylkou) jako NTSC v Japonsku a Americe.

                                                                                                                                        nahoru ↑

13:30   17.2.2008
Konami si z nás snad dělá srandu: MGS4 na Xbox prý nikdy!

Po internetu se aktuálně opět rozutekly spekulace o možném vydání Metal Gear Solid 4, očekávaného hitu pro PlayStation 3, také na konzoli Xbox 360. Zpráva přezdívaná mimo jiné třeba "největší kachna na světě" je střídavě "oficiálně" potvrzována a vyvracena ze strany Konami. Takže se není co divit, že po téměř 100% ujištění, že MGS4 pro box 360 doopravdy vyjde, je tu skrze magazín TheGameReviews.com naopak ujištění tiskového mluvčího Konami o tom, že MGS4 pro Xbox 360 doopravdy NEJVYJDE. "Oficiálně, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots je PlayStation 3 exkluzivní titul a neexistují žádné plány pro vývoj Xbox 360 verze hry," tak zní doslova odpověď Konami.

Říct, že něco vyjde nebo nevyjde může kdokoliv kdykoliv, například takové Epic s jejich "Gears of War na PC? V žádném případě...". Microsoft má nepochybně na vydání MSG4 pro Xbox 360 eminentní zájem, prodejům konzole v Japonsku i jinde by to nesmírně pomohlo. Sony má naproti tomu nejvyšší zájem si exkluzivitu udržet, prakticky za každou cenu, pokud chce během letošního roku pořádně rozjet prodeje PS3 (MSG4 je bezpochyby klíčový titul). Tím kdo z této situace může profitovat je Hideo Kojima, který si může diktovat podmínky, a samozřejmě i hráči, kteří se díky tomu dočkají neuspěchané, do posledního detailu propracované akční hry.

Jo a abych samozřejmě nezapoměl. Stahujte! → Tedy pokud jste ještě neviděli stařičký v pořadí druhý trailer (ten s roztomilým robůtkem). Tahejte ho odtud.


18:30   8.2.2008
MGS4 na Xbox
Ačkoliv by se vám tato zpráva mohla zdát jako největší kachna na světě, zvlášť po několikerém ujišťování přímo ze strany Konami, že nic takového se ani v nejmenším nechystá, opak je pravdou. Jeden z nejočekávanějších hitů napříč všemi platformami a současně jedna z potencionálních killer-apps pro PS3, čtvrtý díl Metal Gear Solid se objeví i na Xboxu 360. Potvrdil to přímo zaměstnanec firmy Konami, který si pochopitelně nepřál být jmenován. PR oddělení Microsoftu (konkrétně John Porcaro) zatím mlčí a na přímý dotaz redaktorů serveru PS3 News nebylo schopno dát dohromady žádnou ucházející odpověď. Samozřejmě se MGS4 neobjeví na X360 ve stejný den jako na PS3. Jednotlivé verze od sebe bude dělit dvanáct až čtrnáct měsíců (podle posledních zpráv bychom se měli PS3-ového MGS 4 dočkat v polovině tohoto roku). Teď už jen, aby majitelům Playstationu sebrali ↓ Gran Turismo... ↓ Na obrázku je nejnovější (už pátý) díl nejlepšího automobilového simulátoru pro Playstation.
Konkrétně Gran Turismo 5. Grafika je realistická tak moc, že nebudete spát celou noc! Přesněji desítky až stovky nocí.

Pokud máte důvod se GT pětkou pokochat, tak se mrkněte do nového oddílu v sekci obrázky - tady!

A ještě přidávám odkaz na staré dobré humorné video ála Hideo :o), aby to tu nechybělo. Pozor, trochu ten odkaz blbne. Aby se vám po kliknutí na odkaz nenačítal zbytečně další sever, klikněte na tlačítko "Přejde o jednu stránku zpět" (Firefox) nebo "zpět k Solid Snake (°,°) <:3)~" (Internet explorer) a ti nejchytřejší z vás stisknou klávesu backspace. Pak znovu klikněte na ten samý odkaz a už budete rovnou tahat video. Tak klikni sem a smíchy zlíbej zem(až se svalíš)!


15:30   27.1.2008
Čtyřka a Online v jednom balení

Podle nejnovějšího čísla magazínu PlayStation: The Official Magazine (původně Playstation Magazine) se očekávané pecky Metal Gear Solid 4 a Metal Gear Online pro PlayStation 3 budou prodávat společně v jednom balení. MGS4 patří k nejočekávanějším hrám roku 2008.

Magazín kromě této zásadní informace přináší také podrobnosti o MGO. V módech deathmatch, team deathmatch, king of the hill a team sneak bude například hra podporovat až 16 hráčů na pěti mapách označených jako startovní balíček. Vývojáři údajně také kladou důraz na upravitelnost postav, každou z nich budete moct vybavit třemi speciálními skilly. Skilly i zbraně se budou vylepšovat v průběhu hry.

↓ Podle screenu to vypadá na pořádnou švandu! (^,^) ↓

 

18:30   18.1.2008
Metal Gear Solid 4 - poslední  exklusivní?

Když už se agentura Reuters zabývá jednotlivými hrami, musí jít o tak kontroverzní pecky jako Manhunt nebo GTA, anebo musejí mít nějaký výrazný vliv na celý herní svět. Případ MGS 4 patří do té druhé skupiny. Vypadá to, že MGS4 bude jedním z posledních velkolepých third-party AAA titulů, který ještě zažije konzolovou exkluzivitu.

Do budoucna je totiž něco takového pro third-party vývojáře vysoce rizikový podnik. Náklady na vývoj jsou stále vyšší a vyšší. Aby dnes byla hra úspěšná, musí se jí prodat alespoň milion kusů. Což je dnes při pěti milionech prodaných konzolí PS3 docela fuška. Sony se ale podle Reuters na opuštění konceptu exkluzivních her připravuje už delší dobu. "Chápeme, že vydavatelé musejí zajistit návratnost svých investic," řekl Peter Dille, senior viceprezident marketingu Sony. "Z našeho pohledu, dokud hry nejsou exkluzivní pro ostatní platformy, PS3 hráči vlastně nic neztrácejí," dodal.

Na druhou stranu PS3 posiluje vlastní vývojářská studia, která zajistí produkci first-party exkluzivních titulů. Mezi zářím(semptember) 2007 a dubnem(apríl) 2008 má tak vyjít 15 exkluzivních PS3 her. Uvidíme, jak to dopadne.

 


00:01     1.1.2008

Hodně štěstí v novém roce 2008 !

 


12:30   27.12.(2)007
Šťastné a veselé...  svátky !

Vánoce odcházejí a s nimi i starý rok. 24. prosince jsem nejedl do večeře maso, ale místo zlatého prasátka jsem viděl jen zlatého retrívra...
Pod stromkem jsem našel vše, co jsem očekával, že tam bude. Tedy maskáče, maskáče a zase jen maskáče. A pak ještě pár věcí kolem.
Hned jak jsem se zmínil o tom oškubaném stromku co vypadá hůř než smeták naší bábi, tak jsem se neudržel a začal jsem z něj rvát tu
hnusnou čokoládovou kolekci od Orionu, protože jsem půl dne nejedl z čistě ekonomických důvodů. :o) No nic, přeju vám co nejvíce flákání se
o vánočních svátkách. P.S. s tim flákáním to ale nepřehánějte, nebo svátky rychle utečou! :o)
↓Tady se podívejte na to koště↓ Ale na to vpravo! To vlevo je má matka. :o)
 


18:30   23.12.(agent)007 :o)

Metal Gear Solid 4 bude bohužel až v létě 2008

Ačkoliv se očekávalo, že čtvrtý Metal Gear Solid bychom mohli dostat už letos pod stromeček, poslední tisková zpráva z Konami nás všechny posadila tvrdě zpátky na zem. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots totiž spatří světlo světa až v druhém čtvrtletí roku 2008! :o(  Co stojí za skoro půlročním zdržením? Konami se prostě rozhodlo zapracovat na produkci a MGS4 ještě trochu vylepšit, než se odhodlají ho vypustit na trh hladovícím hráčům. Na druhou stranu termín zima 2007 se zdál nereálný už od svého zveřejnění, přesto jsme všichni tak nějak tajně doufali, že bychom pod vánočním stromkem mohli najít kromě bačkor a pletených šál taky nového Solid Snakea nebo spíše starého šedivého pána? :o) . Co se dá dělat, počkáme si do léta až se Playstationy 3 budou pekelně přehřívat. Doufejme, že to zpoždění vynahradí alespoň i verzí na naše ↓ PC mašiny.↓
 


17:00   19.12.(2)007
Metal Gear Solid 4 bude mít pro Japonce snažší obtížnost

To, že Japonsko není herním tvrďákům
země zaslíbená je známá věc. Spousta her vychází v Japonsku v lehčí verzi, která tuhle ubírá nepřátele, tady přidá nenápadně jednu lékarníčku a sem tam se vám objeví v batohu místo meče +2 hůlka moci +5. Poslední takovou velkou hrou, která dle prohlášení samotných autorů bude o něco lehčí, než její anglická mutace bude nadšeně očekáváný čtvrtý díl série Metal Gear Solid s podtitulem Guns of the Patriots. Během nedávné akce E for All se asistent produkce Ryan Payton rozpovídal o tom, že japonští hráči nezareagovali na možnost plně ovladatelné 3D kamery, kterou budeme pohybovat skrze druhý analogový stick příliš příznivě.

"Tento prvek je populární hlavně u západních hráčů. I díky tomu tak bude japonská verze lehčí, než evropská/americká, které jsou v podstatě na volné kameře do jisté míry založené. Samozřejmě tu bude i možnost si obtížnost snížit, ale v základním nastavení budou obě hry rozpoznatelně různé po stránce obtížnosti. Japonci si prostě na volně se pohybující kameru nikdy nezvykli. Ve hrách jako Onimusha, nebo Resident Evil se vždycky spokojí se základním nastavením kamery, které, ač může být nepraktické jim vydrží po celou dobu hraní."  

10:30   13.12.(2)007
Na Metal Gear Solid 4 pracuje 200 lidí


Magazín Gamasutra si nedávno pozval na kobereček Ryana Paytona z Kojima Productions a vyzpovídal ho o všem možném i nemožném týkajícím se Metal Gear Solid 4. Payton kupodivu spoustu věcí v obsáhlém rozhovoru prozradil. Mezi nejzajímavější odhalení patří skutečnost, že na MGS4 momentálně na full-time pracuje tým o 200 lidech, což je jeden z největších herních týmů, jaké kdy byly sestaveny. Všem zainteresovaným na téhle hře zjevně hodně záleží a Sony počítá s tím, že notně podpoří prodej PS3. MGS4 se také dočká značného zjednodušní ovládání oproti zbytečně složitému MGS2, kde bylo takříkajíc "přetlačítkováno". Ryan přiznal, že se při vývoji hodně inspirovali xboxovým hitem Gears of War. ↓ Tento obrázek ↓, kde Hideo tuto skvělou hru hraje na Xboxu360, je toho důkazem.
 
Vývojáři chystají také některá překvapení spojená s využitím ovladače Dualshock 3, ovšem Ryan něchtěl prozradit podrobnosti. Velmi důležitou součástí hry má být opět humor, který Kojimu a jeho hry provází od samého počátku. ↓ Viz velký obrázek níže↓, kde můžeme vidět jak funguje Snakeův nový maskovací oblek, který jaksi splývá s okolím. V tomto případě je to velice komické. Největším machrem by však byl, kdyby dokázal napodobit i tu sochu bez hlavy. :o)
 
 


16:30   7.12.(2)007
Konami nechce přijít o tvůrce Metal Gearů


Hideo Kojima, tvůrce série Meal Gear Solid, už u druhého a třetího dílu série říkal, že je to díl poslední. Nyní to samé rozhlašuje také kolem čtvrtého chystaného pokračování MGS. Nelíbí se to samozřejmě fandům, ale ještě více se to nelíbí Konami. V aktuálním rozhovoru s jakýmsi marketingovým pánem z Konami se redaktorům magazínu Next-gen.biz podařilo zjistit, že Konami naopak počítá s účastí Hideo Kojimy na sérii MGS i v budoucnosti. "Jsem si jistý, že Hideo Kojima nikdy MGS neopustí, věřte mi. Snake je velká postava, takže tahle série vždycky bude jeho srdcovou záležitostí." řekl doslova Anthony Crouts z Konami.

Z výše uvedeného lze vyvodit několik podstatných skutečností. Jednak, že se Konami nehodlá série MGS vzdát a po čtyřce zcela jistě přijdou další pokračování. Kojimovy průpovídky o tom, že chce sérii opustit mohou být jednak chytrým (i když už docela ohraným) marketingovým tahem, ale také steskem po objevování nových obzorů herního světa. Je proto docela pravděpodobné, že u budoucích her série MGS bude Kojima sloužit spíš jako poradce a konzultant než jako spolutvůrce. Anebo je všechno úplně jinak a Kojima bude také o pětce svorně prohlašovat, že je to "poslední díl, který on dělá."

Zde můžete stahovat 4. trailer MGS4: ťukni sem

Jinak se dnes budu chlubit, protože jsem si vzpoměl, jak jsem byl letos v létě 25. srpna (augusta) 2007 v německém Lipsku na druhém největším světovém veletrhu
Games Convention 2007 v den 44. narozenin Hideo Kojimy - a ↓ on ↓ tam byl! Přesně v ten den, co jsem tam byl já. Výtečná náhoda! Stál jsem v davu lidí asi 7 metrů od něj! Před chvílí přišel na pódium.
 
Mluvil na nás japonsky, jeho tlumočník to překládal do angličtiny a skopčácký moderátor to kazil němčinou :o) . Takže jsem to měl trojjazyčně viz zde. Přáli jsme mu naštěstí anglicky.
Po chvíli přivedli dokonce nějakého týpka oblečeného v maskáčích coby Snakea, mrkejte. Ten pak rozdával trička, a různé suvenýry s motivem MGS a dokonce rozdávali už takto brzy samotnou PS3 hru MGS4. Do předu jsem se nehrnul, tak se na mně pochopitelně nedostalo.
Dále tam byla jako třešnička na dortu ↓ Yumi Kikuchi.↓
 


↓A nakonec se dávali autogramy...↓
A čekat na něj? To bych tam musel přespat! :o) Zde je důkaz.
 
Celý veletrh trval 4 dni a za tu dobu ho prošlo na 200 tisíc lidí!!! Zahrát jste si tam mohli třeba Crysis nebo Call of Duty 4. Shlédnout jste mohli trailer české hry Mafia 2, Grand Theft Auto 4. Vystaveny byly i figurky akčních herních hrdinů např. z Resident Evilu a Final Fantasy. Invex u nás v Brně je proti tomu h....  pardon, nic moc. A navíc je pro mě ze severních Čech celkem daleko (přes 300km), kdežto do Lipska kousek (jen 170km).


 

15:00   2.12.(2)007
Málo volného času

Neděle. 2 týdny pravidelně posiluji. Konečně uzvednu bez větší námahy těžší váhu, než jakou mám já sám. Do dvou měsíců musím přečíst 10 knih z období kolem začátku 19. století. Mám toho hodně. Značně se snažím studovat tak, abych neměl na vysvědčení ani čtyřku, ale zase ne tolik, abych neměl žádný volný čas (Např. pro psaní těchto stránek). Včera jsem byl u strýce a učil jsem ho používat jeho nově získané programy z nejmenovaného týdeníku. Nic nového se zatím neděje. Jen to, že mám lepší náladu.


20:00   24.11.2007
Realita je krutější než hry

Žebro už téměř nebolí. U doktorky jsem nebyl. Mám plno studia. Právě jsem byl na narozeninách kamarádky mé matky. Dal jsem jí bonboniéru a odměnou mi byli tři hodiny na výkoném počítači mého kámoše, který nebyl doma. :o) Samozřejmě jsem hrál. A to F.E.A.R. A kámošovi (aby z toho neměl špatný pocit) jsem tu zanechal Crysis. A teď to kruté: (nečtěte pokud nechcete) Dívám se na zprávy a rozčilením jsem se div nerozbrečel. (Ne)čtěte zde, pokud o tom nevíte:
Otec postřelil tříletou dceru A jako na potvoru to nebylo vše. Tohle mě totálně dorazilo (radši bych to v televizi ani neviděl): Trestanci měsíc znásilňovali patnáctiletou spoluvězeňkyni
Hned jsem věděl, že mám zkažený celý večer. Nikomu nic podobného nepřeji. Dávejte si
na sebe bacha! A nemachrujte se zbraní v ruce, když jsou poblíž děti!
Pokud se dostanete do životu nebezpečné situace, snažte se hlavně uklidnit (i když to třeba nejde, tak aspoň trochu) a vymyslete co nejlepší plán, jak z takové situace vybruslit.


14:30   20.11.2007
Jsem nemocný

Bolí mě žebro po celém obvodu, když toto píši. Nemyslím, že je to něco zákeřného. Nevadí. V sekci Vtipy, sranda aj. přibilo pár kreslených vtipů. Zatím děkuji za návštěvnost i přesto, že je tak skromná. A pokud chcete podívejte se zde jak astronomové objevili nic. Že je to ujeté? To teda je! Sice je to už starší novina, ale možná o tom ještě nevíte.


15:30   16.11.(2)007 :o)                                                    
Dejte mi čas!

Pokud se vám něco nelíbí tak mi dejte prosím vědět na do vzkazníku (záložka nahoře úplně vpravo) nebo pokud máte radši Centrum, tak napište na.
Vypadá to, že si z vás dělám asi legraci, protože tu zatím skoro nic není. :o) Takže není ani co kritizovat. Jedině to, že tu vlastně nic není. :o) Ale to neznamená, že sem ke mně  občas nezavítáte!
Nemám totiž tolik času, abych vychrlil všechno najednou. Každý snad někdy začínal nebo ne? Já sice dělal na svých stránkách už před lety, ale jinde a musel jsem znát jazyk Html atpod. A "žralo" to čas. Z tohoto důvodu jsem se zaregistroval na wbs abych ho ušetřil. Utíká totiž rychleji než sebelepší sprinter a zpomalovače času ti kluci vědecký
ještě zřejmě dlouho nesestrojí. A navíc ještě studuji na BGB (čti bý dží bý). Kdybych vám řekl co ta zkratka znamená, tak... No prostě se mě na to neptejte, protože ta zkratka přece jen vyzní lépe. :o)

 


Metal Gear Solid 4 logicky dominuje žebříčku nejprodávanějších titulů, který má následující podobu:
1) Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - 774,600
2) Guitar Hero On Tour - 422,300
3) Ninja Gaiden II - 372,700
4) Wii Fit w/ Balance Board - 372,700
5) Wii Play w/ Remote - 359,100
6) Battlefield: Bad Company - 346,800
7) Mario Kart Wii w/ Wheel - 322,400
8) Lego Indiana Jones: The Original Adventures (Wii) - 294,500
9) Lego Indiana Jones: The Original Adventures (DS) - 267,800
10) Lego Indiana Jones: The Original Adventures (PS2) - 260,300


5.6.2008. 17:00
Co tedy bude v MGS4?

- Hra bude obsahovat také Metal Gear Solid Online, ovšem pouze v základní kostře, která bude později rozšiřována updaty
- Přímo z hlavního menu bude přístup na virtuální střelnici, kde si budete moct vyzkoušet celou řadu zbraní MGS4
- Máme se připravit na velkolepé finále
- Snake si musí pravidelně píchat injekce, které ho udržují naživu- Objeví se kromě stupnice se životy ještě další dvě stupnice, které budou ovlivněny Snakeovým věkem - stres a psychika, oba bude nutné držet v rovnováze ↓ (třeba pomocí cigár) ↓
 

- Hra se bude řídit vnitřními hodinami PS3 a například na Vánoce pro vás bude mít překvapení
- Opravdu velká spousta easter eggů


4.6.2008 18:30
Budoucnost MGS
 

 

TOPlist
Tvorba webových stránek na WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek